تجربیات و افکار من در زندگی

تجربیات و افکار من در زندگی

دوست دارم زندگی رو...
تجربیات و افکار من در زندگی

تجربیات و افکار من در زندگی

دوست دارم زندگی رو...

تاثیر منفی اضطراب بر سیستم ایمنی بدن انسان و راه های جلوگیری از آن



اضطراب می‌تواند روی سیستم ایمنی تأثیر منفی داشته و بدن را در برابر بیماری‌ها تضعیف کند.


شست و شوی مداوم دست‌ها به منظور اطمینان روانی از عدم ابتلا به بیماری


نشر اخبار و اطلاعات نادرست، ممنوع


کرونا، اولین و آخرین بیماری واگیردار و همه ‌گیر نیست


تحرک کافی داشته باشید و در خانه ورزش کنید


کمتر اخبار را چک کنید


در مورد نگرانی‌ها و احساسات‌تان حرف بزنید


موسیقی گوش کنید


به اندازه کافی استراحت کنید



نظرات 1 + ارسال نظر
منیژه شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 16:34 http://moocheshetg.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد