تجربیات و افکار من در زندگی

تجربیات و افکار من در زندگی

دوست دارم زندگی رو...
تجربیات و افکار من در زندگی

تجربیات و افکار من در زندگی

دوست دارم زندگی رو...

یادآوری


بعضی اوقات هنگام شروع یک کار جدید، به دلیل نبود اراده میشینم چرتکه میندازم ببینم این کاری که میکنم نتیجه خواهد داد یا نه، به فکر کارهای عظیمی میفتم که در طول تاریخ انجام گرفته. کارهایی که در ابتدا با یه هدفی شروع شده و بعدها با اینکه به نتیجه نرسیده اما مزایا و دستاوردهای فراتر از تصوری رو به همراه داشته. نمونه اش ساخت دیوار چین که در طول قرن ها توسط سلسله های مختلف ساخته شد. با اینکه این بنا در نهایت به اتمام نرسید اما الان به عنوان یک میراث بزرگ جهانی در دنیا مطرح است. اگر از همان ابتدا اونام مث ما میومدن حساب کنن ببینن می ارزه یا نه دیگه سنگ روی سنگ بنا نمیشد. شروع یک کار جدید در ابتدا خیلی سخت و آزاردهنده است اما پس از مدتی که بدان عادت کردی از خبرگی و مهارت خودت لذت میبری و نسبت به توانایی های خود احساس غرور میکنی تا اینکه با گذشت زمان از توجه و احترام دیگران نیز برخوردار خواهی شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد