تجربیات و افکار من در زندگی

تجربیات و افکار من در زندگی

دوست دارم زندگی رو...
تجربیات و افکار من در زندگی

تجربیات و افکار من در زندگی

دوست دارم زندگی رو...

معرفی فیلم چگونه مجرد باشیم

مجرد ماندن راه درستی میتونه باشه، میتونه راه غلطی هم باشه و اما... و اما برای آلیس، روبین، لوسی، مگ، تام و دیوید. 

شهر نیویورک پر از قلب های تنهایی است که دنبال کیس مناسب خود میگردند که ممکنه برای یه رابطه عشقی باشه، برای دیدارهای دوستانه باشه یا چیزی از این دست. چیزی که در همه این افراد ازدواج نکرده مشترکه اینه که یاد بگیرند چجوری در دنیایی تنها باشند که مملو از تعاریف مربوط به عشق است که مدام در حال تغییر است. روزگار بسر بردن در شهری که هیچوقت نمیخوابد همیشه خیلی باحال نبود...

New York City is full of lonely hearts seeking the right match, be it a love connection, a hook-up, or something in the middle. And somewhere between the teasing texts and one-night stands, what these unmarrieds all have in common is the need to learn how to be single in a world filled with ever-evolving definitions of love. Sleeping around in the city that never sleeps was never so much fun.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد